31 Mart 2012 Cumartesi

uyku...

gözlerimi açtım....

etraf hiç görmediğim yeşilliklerle dolu, hiç görmediğim ağaçlar renkler, hiç güzelliğini görmediğim canlıların sesleri mi görüntüleri mi, aldığım nefes başka nefes. bir ağaç üstünde bir not...

""belki yağmura da gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı.."


düşündürüyor beni, kimsecikler yok ama bu not...


üstümde hiç giymediğim kıyafetler, almak istediğim gömlek gibi, burnumda tatlı soluk...
kimsecikler yok hala adım atmaya mecalim yok, sanki ben yokum, üstümdeki telaşta yok, kaygıda yok, hüzünde yok, bugüne kadar boşa hüzünlenmişim gibi hayat boşa sesimi yükseltmişim, kırgınlıklarım kırdıklarım boşa..


nefes derin alınamayacak kadar tatlı, o zevki tatmak kadar güzeli olmaz olamaz gibi...


o yeşil yerlerin ucu bucağı yok, hayvanlar bir kayboluyor, sonra yeniden gülümsetiyorlar ...


bir kaç adım sonra yerde yazanlar, aklıma O geliyor...


"geleceğim, bekle dedi, gitti.. 
ben beklemedim, o da gelmedi. 
ölüm gibi bir şey oldu.. 
ama kimse ölmedi."

kalbim hızla çarpıyor ama kalbim...

gözlerimi açıyorum...

başucumda herkes ağlıyor gibi...

-Duyanınız var mı beni?

Ağlamak ağlamak güzel şey ama niye ağlıyorsunuz, hayat hüzünlenmeyecek kadar kısa, gülünmeyecek kadar çekilmez mi?
Zaman değerli değil mi?
Çok terledim, niye bu kadar kalabalık burası?

"geçmiş.. bakmasan da var. bakma.
gelecek.. bakarsan yok. bakma.
önüne bak."

şairin sözlerini yazıyorum kağıda, alın alın okuyun bunları istiyorum...

Beyazlar kirlenir, beyaz örtü kullanmadım ben hiç, kullanmakta istemiyorum, zaten sıcak burası örtmeyin...

Evet çıkartın onları dışarı, gece geç uyudum, dinlenmem gerek...

Hüzünlüyüm günlerdir, kırdığım için, yapmamam gerekenleri yaptığım için
Uyumak iyi gelir mi?
gelir dediler, sıcakta olsa uyurum ki ben...

hüzünlenmek istemiyorum gülmek, daha çok sevmek istiyorum

dışarda ağlama sesleri duymak istemiyorum...

noldu ki ağlıyorlar, üzülmesin kimseler hiç bişiye...

dün hüzünlüydüm
bugün umutlu olmak istiyorum ben 
yarında 
ertesi günde
beni görenin gülmesini
beni hatırlayanın tebessüm etmesini 

gözlerimi açtım...

olabildiğine umut, olabildiğine güzellik

hava sıcak
evet terledim sanırım ama mecalim yok
yıkanmak iyi gelecek

sevdiklerim sevdiklerim
kırdıklarım
umutlarım 
hayallerim
çabaladıklarım
aklımda aklımda

toprak soğuk
hava sıcak
yağmur kokusu
havanın mavi kokusu
ben hiç görmemiştim bu taşı
ben iyi olan ben
ben kötü olan ben

hayallerim 
umutlarım

gözümü açtım...
yanımda umut
yanımda kızım
yanımda eşim

gözümü açtım
karanlık
toprak kokusu

gözümü açtım...
hayallerim
ve söz 
ve söz ki umutlarım
ve söz ki sadece sen sadece sen güzel Sevgili'm





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder